میلان الکترونیک آسیا

نمایشگاه برق صنعت 1402 بیست و سومین نمایشگاه برق

Electricity-industry-exhibition

امسال بیست و سومین سال برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی صنعت برق با حضور فعالان و تولیدکنندگان توانای داخلی و خارجی در زمینه های مختلف صنعت برق است که جز بزرگترین و مهم‌ترین رویدادهای صنعتی و تجاری ایران و خاورمینانه به حساب می‌آید.

فهرست مطالب

شرکت میلان الکترونیک آسیا به عنوان طراح و مجری انواع تابلوبرق‌های صنعتی، تهویه مطبوع، اتوماسیون صنعتی و… امسال نیز مانند سالهای گذشته، در نمایشگاه صنعت برق حضور داشته و پذیرای شما عزیزان و علاقه‌مندان به صنعت برق خواهد بود.

تاریخ برگزاری نمایشگاه برق

تاریخ برگزاری نمایشگاه صنعت برق در سال 1402 نیز مانند سالهای گذشته در پاییر و آبان ماه خواهد بود و از تاریخ 23 آبان الی 26 آبان 1402، برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه در سال 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌ بین المللی تهران قصد معرفی شرکت‌های توانای داخلی و خارجی در این صنعت، با رویکردی نوین را خواهد داشت.

این یک فرصت عالی برای شرکت‌هاست تا بتوانند محصولات و خدمات صنعتی خود را در اختیار علاقه مندان و متخصصین این رشته، در داخل و یا خارج از ایران قرار دهند.

exhibition-industry-electricity

 

شرکت کنندگان نمایشگاه برق 1402

طبق تقویم نمایشگاه برق، امسال نیز شرکت‌های معتبر در حوزه صنعت برق قصد حضور در بزرگترین نمایشگاه این صنعت را داشته و از تاریخ 5/6/1402 الی 12/6/1402 پیش ثبت نام خود را انجام داده و بعد از تقسیم بندی‌های اولیه براساس فعالیت شرکت‌های متقاضی، ستاد برگزاری فضاهای متناسب هر شرکت را اعلام داشته و شرکت ها آماده حضور در این نمایشگاه خواهند بود.

برای این شرکت‌ها، حضور در این گونه نمایشگاه ها با اهداف خاصی صورت می گیرد،  برخی شرکت ها برای معرفی محصول خود و برخی دیگر برای فروش در سطح وسیع‌تر، اقدام به شرکت در این نمایشگاه‌ها می‌کنند. از آنجا که در سطح تخصصی افراد و شرکت‌هایی از سراسر دنیا در این نمایشگاه‌ها حضور می یابند، نمایشگاه‌های بین المللی می تواند فرصت بسیار مناسبی برای ارزآوری به کشور و ارائه محصولات ایرانی به سایر کشورها باشد.

exhibition-industry-2electricity

هرساله یکی از اعضای حاضر در نمایشگاه صنعت برق، شرکت میلان الکترونیک آسیا است که به همراه تیم فنی مهندسی خود توانسته با جلب رضایت صد در صدی مشتریان خود، جایگاهش در این صنعت را پیدا کرده و افتخار همراهی با علاقه‌مندان در این حوزه را داشته باشد.

گروه فنی مهندسی شرکت میلان الکترونیک آسیا آماده ارائه مشاوره فنی برای پروژه‌های شماست و برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره مستقیم 09127876515 تماس حاصل کنید و یا از طریق صفحه  قیمت تابلو برق مشخصات تابلو برق خود را ارسال کنید تا بعد از تعیین قیمت ما با شما تماس بگیریم.

گروه کالایی نمایشگاه صنعت برق ایران ١٤٠٢

  • تولید انرژی الکتریکی
  • الکترونیک قدرت
  • توزیع و کنترل برق
  • محصولات کنترل فرآیند
  • اندازه گیری، سنجش و کنترل برق
  • سیستم ها و تجهیزات خودکار
  • نورپردازی و سیستم های روشنایی
  • حفاظت و خدمات
  • انرژی های تجدید پذیر
  • انرژی های نو
  • تعلیم و آموزش
  • پیمانکاری پروژه کلید در دست
  • مشاوره فنی

Exhibition-of-electrical-tools

حضور شرکت میلان الکترونیک آسیا در نمایشگاه بین المللی صنعت برق

شرکت میلان الکترونیک آسیا طراح و تولیدکننده تابلوبرق های قدرت، کنترل، تابلو برق ساختمانی و مشاعات، تابلوهای هوشمند، موتورخانه،plc و… بوده و از علاقه مندان به بیست و سومین دوره نمایشگاه صنعت برق خواهد بود که با معرفی پروژه های خود آماده پذیرایی از علاقه مندان و ارائه مشاوره فنی درخصوص انواع پروژه‌های برق صنعت خواهد.

برای دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت پروژه های خود، می‌توانید با شماره مستقیم 09127876515 تماس حاصل کنید و یا از طریق صفحه خرید تابلوبرق مشخصات تابلو برق خود را ارسال کنید تا بعد از تعیین قیمت ما با شما تماس بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
پاسخگوی سوالات شما هستیم
کارشناسان میلان الکترونیک آسیا
سلام
هر سوالی دارید، از متخصصین میلان الکترونیک بپرسید .