میلان الکترونیک آسیا

سیستم کنترل هواساز و تهویه مطبوع و موتورخانه

کنترل هواساز

سیستم کنترل هواساز و تهویه مطبوع و موتورخانه ، چیلر، کندانسیگ یونیت وسایر تاسیسات تهویه مطبوع و موتورخانه،  این امکان را به بهره برداران و صاحبان ساختمان می دهد تا تاسیسات تهویه مطبوع و سیستم سرمایش و گرمایش ساختمان خود  را در فصول مختلف سال و ساعات مختلف شبانه روز بصورت اتوماتیک  و بدون نیاز به حضور مستمر نیروی انسانی کنترل نمایند. شرایط کارکرد دستگاه‌ها بر اساس سناریوهای از پیش تعریف شده متناسب با دما و شرایط محیطی در ساختمان تنظیم می‌گردد و با توجه به مقادیر از پیش تعریف شده، بدون نیاز به سرکشی و نظارت می تواند در تمامی لحظه ها هوای مطبوع مورد نظر را در کلیه فضاهای ساختمان تامین کند.

وابسته به نوع کاربری ساختمان، کنترل شرایط محیطی و قابل اندازه گیری اعم از دما، رطوبت، گرمایش و سرمایش فصلی، کنترل آلاینده های سیال در هوا، کنترل هوای تازه به نسبت حضور افراد در ساختمان  و کیفیت هوا و بسیاری پارامترهای دیگر با استفاده از سیستم کنترل هوشمند امکان پذیر می باشد.

کنترل هوشمند سیستم‌های تهویه مطبوع و موترخانه در ساختمان علاوه بر اینکه با کاهش خطای نیروی انسانی، دقت و سرعت تنظیم شرایط محیطی مطلوب را افزایش می دهد، با کنترل ساعات کارکرد دستگاه بر اساس نیاز واقعی موجب می‌گردد تا عمر سیستم و تجهیزات و متعلقات آن افزایش پیدا کند. این امر موجب می گردد تا نه تنها صرفه جویی در وقت و هزینه ایجاد گردد بلکه صرفه جویی در هزینه تعمیرات و نگهداری سیستم های تهویه مطبوع و موتورخانه که از قیمت های بالایی برخوردارند نیز حاصل شود.

از جمله مزایای استفاده از هوشمند سازی سیستم کنترل هواساز و تهویه مطبوع و موتورخانه در شرکت میلان الکترونیک آسیا که بر پایه‌ی PLC طراحی و اجرا می‌گردد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کنترل اتوماتیک مجموعه تجهیزات تهویه مطبوع و موتورخانه  در ساعات مختلف شبانه روز و فصول مختلف سال
  • عدم نیاز به تاسیسات کار ِ دائمی در ساختمان برای نظارت و سرکشی به تاسیسات و امکان کنترل و مانیتورینگ سیستم بر پایه‌ی اینترنت
  • کنترل شرایط محیطی (دما، رطوبت، آلاینده ها و …) بسته به نوع کاربری ساختمان (اداری، مسکونی، تجاری، بیمارستانی و…)
  • کنترل هوشمند هوای تازه و هوای بازگشتی به تناسب حضور افراد در ساختمان به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی
  • کنترل آلاینده های سیال درهوا با اندازه گیری لحظه ای گازهای موجود در هوا و کنترل میزان آنها جهت حفظ سلامت محیط
  • صرفه جویی در مصرف انرژی گرمایشی/سرمایشی و هزینه های قبوض انرژی ساختمان
  • بهینه سازی ساعات کارکرد و افزایش عمر تجهیزات هواساز با کنترل هوشمند کارکرد سیستم
  • قابلیت تطبیق شرایط کاری سیستک بصورت هوشمند با تغییر فصل و دمای بیرونی ساختمان
  • قابلیت اعلام زمان تعمیرات و نگهداری دوره‌ای

تیم های آموزش دیده، مجهز و با تجربه شرکت میلان الکترونیک آسیا در زمینه  طراحی و آنالیز سیستم‌های تهویه و تخلیه دود پارکینگ ها ، مدلسازی سیستم‌های تهویه مطبوع و تحلیل سیستم‌های ایمنی در برایر حریق ، تخلیه دود ساختمانها ،تابلو های کنترل هواساز و تامین تجهیزات سیستم های مربوطه با رویکردی نوین آماده ارائه خدمات فنی و مهندسی می باشد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
پاسخگوی سوالات شما هستیم
کارشناسان میلان الکترونیک آسیا
سلام
هر سوالی دارید، از متخصصین میلان الکترونیک بپرسید .